tirsdag 11. januar 2011

Ut på tur - sur?

Full av pågangsmot kler jeg på meg mitt beste regnværsutstyr, goretex sko og refleksvest. Mor skal på tur med bikkja. "Tuuuur" roper jeg... hvorpå hunden stikker og gjemmer seg under trappa. Hvorfor? Han vet det regner ute. Jeg har fått meg godværshund!! Djiiiizes!


Måtte bare ta et DÅRLIG bilde... Her er jeg klar! Og for bikkja ble det tvangstur! Måtte slepe ham med meg i 30 min rundt den korte "runden " vår. PINGLEBIKKJE!!! Skal ikke få ta fra meg dagens tur! :o) *sa mor bestemt*

Og idag - te - Indian Chai - til kveldsmat. Magen murrer litt. Nå er det litt lite energi innabords. FLOTT! Må bare passe på at jeg får i meg nok kalorier til dagen. Skal ifølge vektklubb ha ca 1350 pr dag. Har selv funnet ut at forbrenningen funker ned til ca 1000-1100. Under det går jeg i stå... Må inn på Dagboka på VK for å se hvor mye jeg har spist idag. Kanskje jeg kan ta meg en yoghurt også til kvelds? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar