onsdag 5. januar 2011

Did it !!! :-)

Fikk motivert meg til årets første treningssenter-time idag! MRL! Så var jeg igang igjen. Ikke for det at det var en stor greie, men godt at jeg fikk det til til tross for at jeg nok sliter litt med jetlag'en min ennå. Tok meg to bananer og 3 dl melk i mikseren min, og jammen var det GODT!! Akkurat så søtt som jeg trengte, samtidig som det mettet godt og jeg trenger faktisk ikke mer før jeg går til sengs. En veldig god idé!!


Imorgen er det zumba-time igjen, frister veldig - men dagen blir travel så vi får se. Jeg tror jeg må sette opp et program for uka og holde meg til det. Variert program hver uke hadde vært flott, så går jeg ikke lei. Må finne vinterplanen. Nå! Mens motivasjonen er helt på topp!



NATTA :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar