mandag 10. januar 2011

Uke 1 - Resultat :-)

Ja da var slankeuke 1 avsluttet, og jeg kan melde om stor suksess! Jepp :-)

Start: 75,6
Idag: 73,3
Resultat uke 1: MINUS 2,3
Totalt: -2,3

Det tallet fortjener å stå i rødt BOLD :-) Riktignok er det opp et halvt kilo fra vekten fredag morgen, men jeg har ikke tenkt mager slankehelg i det hele tatt. Spist det jeg ville når jeg ville... Man skal da leve ;-)  ...og så har jeg vært nokså flink i det siste. Jeg er uansett MEGAHAPPY med resultatet første uka!!!


Dette synet møtte oss da vi kom opp på hytta fredag kveld. 50 cm ny puddersnø og skikkelig vinter i Røldal. -6 grader. Herlig! Ja, vi er litt vintergale :-) Var veldig flinke fysisk i helgen, og rant snowboard både lørdag og søndag til tross for at det snødde kattunger hele helgen! Dette var vel et bilde tatt det ene oppholdet vi hadde i snøværet...


Ganske så herlig utsikt fra spisebordet en søndag vintermorgen :-) Kan jo ikke annet enn å bli inspirert til å holde kroppen ved like og formen på topp så dette kan nytes! Normalt er her utsikt til fjellheimen bak trærne, men tett snøvær gjorde utsikten noe begrenset. Men hey - who cares?

Det er mandag, og jeg sov meg gjennom morgentreningen idag. Skal imidlertid gå tur med hunden (langtur idag) samt få meg en treningsøkt i kveld. Prioritering :-) SÅ - resultat uke 1? Jeg er fornøyd!! :-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar