tirsdag 11. januar 2011

Going down!

Syttitrekommaeeeeen :-) Her går det stadig nedover gitt! Og jeg fikk meg faktisk en forferdelig god treningstime igår kveld! Ny favoritt hva kondisjon gjelder her på det lokale treningssenteret. 1 time med Bodystep med ny, mannlig instruktør. Fy og HEI hvor hardt det var! Herlig :-)))

Kjenner jeg har brukt lårmusklaturen både i Canada og Røldal i helgen. Musklene fungerer! Det er en sååååå herlig følelse når det "flyter" på trening. Kondisen kan jeg selvfølgelig gjøre noe med hele tiden, men for en deilig dag! Til tross øse-pøse-drukne på vestlandet vær...

Et motivasjonsbilde...


Her er jeg etter å ha lagt på meg ca 10 kg jevnt og trutt over ca 2 år... Skal lage et bilde til sommeren og sammenstille med dette. Med de samme klærne. Og da skal BMI være UNDER 24, magen flatere og kroppen trent igjen! Dette er for mye vekt for en tidligere slank og trent kropp! Og det er kun LATSKAP som har lagt det på... :-(  Nei - er ikke overfeit, bare rett og slett 10 kg for tung...

Men idag - først bunadsmåling med yngstemann. Hun står konfirmant i mai! Og så, spinning på sykkelen på soverommet samt vekter. 45 min idag også er planen - PLUSS tur med pelsdotten, såfremt det er et pitteliiiite opphold i styrtregnet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar