onsdag 5. januar 2011

Going down!

Humm... Idag viste vekten 73,7... Snakker meg om kvikk redusering av vomfyll og vann i kroppen etter reisen! Det er jo nesten deilig! :-) Så var vi virkelig aktive på siste turen vår også da - 8 dager på snowboard i Whistlers pudderheaven er ikke akkurat for pingler...


Skal ikke si annet enn at et treningsopphold her frister til gjentakelse! Selv om kanskje matinntaket ikke akkurat stod i noen som helst form for stil til en helsefarm... *kremt* :-)

Men, vekta går nedover og jeg har vært veldig flink idag matmessig. Vann, Fun Light saft og litt kaffi til knekkebrød-frokost og lunch samt begrenset inntak av kylling i søt-sur saus til middag. Kun et par mandariner som mellommåltid og MRL time på treningssenteret nå snart kl. 19:30. Jada, jeg er igang!

Jeg har lest litt om hva som lurest bør spises etter en treningsøkt for å restituere seg på best mulig måte. Er alltid litt fysen på noe "godt" etterpå, men vil jo ikke putte i meg hva som helst. Leste nettopp om dette på www.trim.no:



KLIKK HER for å lese mer om melk og banan!

Det har vært en god dag både mat messig og trimmessig etterhvert. 30 min med hunden tidligere idag og 60 min MRL time er ihvertfall bedre enn NULL :-) Og så har jeg gjort ferdig bildegalleriet mitt fra Whistler. Samboen sitt galleri kommer også etterhvert, selv om jeg alltid er kjappest på det området! (Han er alltid mest nøyaktig... vet ikke riktig hva som er best...? :-)


KLIKK HER for å komme til bildeweb'en vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar