mandag 3. januar 2011

Tenke positivt igjen :-))

På tur kjøpte jeg meg en aldeles herlig rosa neglelakk som jeg bare må dele med meg! Er igrunnen ganske lei av brun, grå og mørk lilla neglelakk fra nå i høst og rundt juletia - så jeg fant meg en skikkelig vårfarge. Er den ikke herlig :-) Akkurat passe diskret til at den ikke tiltrekker seg oppmerksomhet, men likevel lekker!


Etter at jeg begynte med Omega-3 kapsler så er virkelig neglene mine blitt bra, så det frister å ha farge på dem til og med nå som hendene er nokså bleke. Vet ikke om det er Omega-3 som hjelper på neglene, men tidspunktet passer bra for når jeg startet. Hva jeg bruker er Omega-3 kapslene fra Fri Flyt:

Siden jeg ikke er spesielt flink til å spise fet fisk 2-3 ganger i uken så bør jeg spise et kosttilskudd med Omega-3 samt D og E vitaminer. Fri Flyt Omega-3 gir meg dagsdosen nå i vinterhalvåret, og det er bra! Sammen med mine Medox blir dette en god start på dagen i tillegg til en sunn frokost. Det er også mulig å abonnere på Omega-3 kapslene fra Fri Flyt, men det har jeg ikke gjort ennå. Det får holde med Medox i posten, enn sålenge :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar