mandag 3. januar 2011

HUFF-A-MEG !!! :-(

Jeg er definitivt igang igjen. Etter over en mnd på reise har jeg IKKE klart å holde et eneste forsett, KUN legge på meg :-(  *grrrr*  Det beviser, dessverre eller heldigvis(?), at ihvertfall min fedme ligger i hodet! Tallenes tale er klar - jeg har lagt på meg alt jeg tok av og er nå landet på 75,6 kg! Det er januar og da vet jeg hva som skjer.



SLANKEKUR !!!

Gitt opp? Jeg? Niks! Bare mer motivert! En lærdom har jeg fått - nemlig at jeg ikke klarer/vil/syns det er nødvendig å slanke seg på tur. MEN, det må gå an å leve SUNNERE på tur! Heldigvis ingen turer i sikte som kan velte nyttårsforsettene - som starter idag!

Så her er jeg - på nullpunktet - og fremover skal det kun gå en vei! Nedover !!! :-)


Dette skal bli meg... - og idag veldig flink! Har spist kun ca 800 kcal og drukket mye vann og litt kaffe. Sparer ca 300 kcal til kvelds, som ikke blir sen. Jeg har jetlag så det holder og rekker etter vi landet seeeent igår kveld. 9 timer "feil vei" og jeg er helt på knærne. Ikke vanskelig å holde kalorigrensen når kroppen er helt på sovepunktet :-)

Hvor jeg har vært i det siste? HER

Og nå blir det bloggings hver eneste dag her inne. *Tar-meg-selv-i-nakken* :-) Vinter og januar er alltid et godt utgangspunkt for slanking for meg. Motivasjonen er mye høyere enn resten av året, og det må jeg bare utnytte. Printet nettopp ut liste over treningstimer på senteret her for kommende 3 mndr. Ingen unnskyldning - nuh er det dags!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar