onsdag 19. januar 2011

Matteoppgaven: En skikkelig mattenøtt! på InHa.no

Matteoppgaven: En skikkelig mattenøtt! på InHa.no: "Jeg klarte oppgaven En skikkelig mattenøtt!, klarer du? 17 % har klart denne oppgaven"

Hehe... festlig! Ser ut for at det fremdeles gjenstår noe logikk i topplokket etter mange års fravær fra skolebenken...

Flink idag! Gått 70 minutters tur på spinnglatte veier med hunden. Langturen min som jeg ikke har gått på ganske så lenge pga føret. Flott runde - bruker normalt akkurat 1 time. Men idag seilte vi sidelengs av og til, både hunden og jeg..


Her er den "lokale" ørret elva som strekker seg nedover langs aktivitetssenter, barne- og ungdomsskolen før den renner ut i fjorden. Været var noe variabelt...


Det ble spinning og vekttrening på meg igår istedenfor å komme 20 min tidlig til Zumba timen. Jeg venter til januar og februar rushet før jeg prøver meg. Nå er det altfor mange nye "medlemmer" som sikkert faller fra etterhvert :-) MRL time idag 19:30. Kan passe meg bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar