torsdag 6. januar 2011

Det SNØR i fjellet vårt!

Hipp og hoi - det snør i fjellet vårt = Røldal! Ergo har vi "treningstur" til helgen! Gleder meg!! Lårene er godt trente til de "små" bakkene i fjellet vårt nå. Håper bare det fortsetter å dale ned. 90 cm er lite på denne tiden av året... Her et kveldsbilde fra skiheisen nå ikveld:


Ser ihvertfall pudderkanten ;-) Og hytta er ok etter sprengkulden i romjula. Vi lånte den bort til noen venner da vi var i Canada for å holde den varm.

Og vekten imorges? Ned - ned - ned = 73,5!! Da er 2 kg borte på null komma svips! Jeg bare tier, nyter og samtykker med vekten. Skal IKKE kjøpe ny, hehe... Og så er jeg veldig flink med maten. Supersunn idag igjen! Pitteliten porsjon med pasta og pesto, istedenfor pasta m/tunfisk i olje og ost som resten av familien hadde. Jeg hoder meg IKKE borte fra karbohydrater, for jeg bare vet at mitt normale kosthold ikke kan være karbo-fritt. Da ville jeg klikke totalt... Derfor - inntak med måte. So far - so DEFINATELY GOOD! :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar