tirsdag 4. januar 2011

Tankens kraft?

Ikke vet jeg, men jeg må jo si at pangstarten på livsstilsopplegget mitt for 2011 gav resultater. Og det på ett døgn... Jeg har altså gått ned 1,5 kg på 1 døgn?!? Jeg pleier alltid ha det jeg kaller for "flymage", og etter lange flyturer så tror jeg at jeg hamstrer alt vannet og maten jeg får i meg. Og sånn ser det jammen ut. Skal ikke skryte på meg at -1,5 kg på ett døgn er rett, jeg bare konstaterer vektas tale. Og dette språket liker jeg :-)

Veiedag blir hver mandag, så jeg skal ikke konkludere noe ennå. Har maaaange dager på meg ennå. Kjekt likevel da!!!

Tror jeg har tatt igjen jetlag'et mitt. Sov 12,5 timer i natt!! Er helt uttafor nå, men føler meg tilbakejustert. Ungene på skolen, mannen i jobb og meg selv i full gang med klesvask etter alle 4 på jule- og nyttårstur. Livet er definitivt tilbake til normalen igjen!

Det er oppstart på Zumba på treningssenteret mitt idag. Har store planer om å gå! Ingen nyttårsforsetter uten store planer :-) Nå trener jeg jo jevnt og trutt (bortsett fra skulderperioden min) så det er vel ikke akkurat et nyttårsforsett, heller en fortsettelse av gode vaner. Tjobing nå er jeg igang igjen :-)

Og skulderen? Holdt ut 8 dager i strekk på snowboard i Whistler nå i romjula. Ikke heeeeelt god hele tiden, men den fungerte!! Og så går jeg igang med min favorittaktivitet - stryking... *eeehhh*

GODT NYTTÅR!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar